Про це повідомив міністр інфраструктури України Володимир Омелян за результатами свого візиту до Берліна 12 жовтня, пише ЦТС.
Через тиждень фахівці МІУ і УЗ мають відвідати Німеччину, щоб проаналізувати вартість переобладнання рухомого складу.
Водночас він зазначив, що очікує на шквал критики у зв'язку з тим, що німецькі потяги вимагатимуть тривалої сертифікації та значних витрат на переобладнання. З іншого боку, за словами міністра, реформа УЗ не передбачає суттєвого оновлення регіональних поїздів, також відсутні кошти для глобального оновлення такого рухомого складу.
"Виходжу з простої логіки: нинішня "реформа" УЗ не передбачає суттєвого оновлення рухомого складу регіональних поїздів, а, отже, мільйонам громадян пропонується щодня втрачати свідомість влітку від задухи і замерзати взимку ще одне десятиліття. Безумовно, тих, хто їздить на мерседесах - це не стосується. Зараз у нас 165 дизель-поїздів, в експлуатації - 112. 118 з них потребують виключення з інвентарю до 2021 року. Відповідно, колапс не за горами. Про новий рухомий склад ніхто навіть не заїкається", - повідомив Омелян.
FM-TV
ВСЕ НОВОСТИ ПО-РУССКИ ЗДЕСЬ
ALL NEWS IN ENGLISH HERE